Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 09, 2006

Skolavslutning

Idag är en bra dag för idag är det skolavslutning :)
Jag har bestämt hur jag ska ha smink, skor, hår och vilken klänning så när jag har vaknat till (om ungefär tjugo minuter) så ska ja börja fixa mig. Gick upp tidigare än vanligt, man måste ju beräkna med att skolavslutningsmorgon tar mer tid än andra! Tihi
Än så länge är vädret lite halvdant men klockan är bara åtta så mycket kan ändras fram till tio. De har ju lovat fint väder så nu får de bara hålla det.

Jag har inga planer för vad jag ska göra idag. Det känns inte som förut när man alltid planerade hela dagen. Jag är mer glad över att det äntligen är sommarlov och att man kan koppla av en hel sommar!
Har ingen aning om hur den här sommaren kommer bli. Det här är första gången på tre år som jag inte har en pojkvän under hela sommaren så jag får ändra min vana. Brukar alltid bara vara med pojkvännen men det går inte direkt nu. Får hitta på nått, ska ju bort en del också.
Missar både Joh och Ems födelsedag vilket känns trist. De tycker att jag ska strunta i Finland men så kan jag ju inte bara göra, haha! Vill ju träffa släkten och kusinerna. Sen är det mysigt på landstället också.

Ballerinan har börjat vakna till liv.
Ha det så bra // Maria
The first day of the rest of your life

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha en skön avslutning & ha det trevligt idag i det fina vädret :)

Skönt med sommarlov som kommer nu, då kan man koppla av & ladda upp sig. hihi


Åh, ska du till Finland, köp ostbollar till mig ;) hihi

11:35 fm  
Blogger Maria said...

haha juste ostbollarna :P Dem är så goda! Tihi

2:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home