Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 08, 2006

Bruket

Idag ska man då till bruket med klassen för att se hur pengar blir till. Låter himla roligt..
Men, men jag hoppas att det inte blir en lång dag så att jag kan gå hem och inse att det faktiskt är skolavslutning imorgon! Sånt tycker vi däremot om.
Vädret är fint så jag hoppas att det håller sig så att jag kan sola idag. Nu vill man allt bli brun! Eftersom att man inte ska på någon solsemester i år så får man hoppas på mycket sol här i Sverige istället. Ibland så har vi ju faktiskt haft det :)

Usch vad tung jag är i huvudet. Gick och la mig alldeles för sent igår. Tänkte att det inte spelade någon roll eftersom vi ändå inte har några lektioner idag. Det jag inte tänkte på var att det heller inte är kul att gå runt med huvudvärk hela dagen.
Min syster har "klassens dag" idag så de ska göra en massa saker hela dagen och åkte vid sju. Så halv sju någong gång så vaknade jag av att hon gick runt i huset. Usch sånt tycker inte huvudet om.
Sen var det någon som ringde vid sjutiden och vägrade ge upp! Hallå, om ingen svarar efter sju signaler så lär ingen göra det efter tio heller.
Jag vägrade resa på mig när jag hade en kvart kvar att sova, det fanns bara inte på min världskarta!
Nu hoppas jag att det inte var någonting viktigt, hehe.

Ha det bra allesammans // Maria
Be what you wanna be

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, du med! Att få huvudvärk närman lagt sig så sent, är verkligen icke-trevligt :/

Hoppas du mår bättre nu?

Är det i morgon som ditt sommarlov börjar? :)

Ha en bra dag du med Hoppas det är lika fint väder i Sthlm som här?

12:53 em  
Blogger Maria said...

Jo nu mår jag bättre, det var bara imorse :)

Aaa imorgon är det skolavslutning!! Tihi

Jo, det har varit riktigt fint väder idag, hoppas det håller sig till imorrn!

1:43 em  
Anonymous Anonym said...

Skönt att höra du mår bättre nu :)

I morgon, vad skönt att du har sommarlov som börjar på måndag.. Eller man ska säja på lördag kanske? hihihi.

Hörde att det ska bli högvärmesommar nu i helgen :O

Usch, man vill inte ha det för varmt, då badar man i svett hihi

2:59 em  
Blogger Maria said...

Mm fast jag vill gärna ha det jättevarmt! Ska bara ligga i solen och göra ingenting ;)

4:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home