Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 08, 2006

Bruket del två

Åh vad tråkigt det var! Vi fick inte ens se pengarna. Faktum var att vi aldrig gick in i bruket över huvud taget. Vi gick istället runt området och en gammal fineklärare pratade om sjuttonhundratalet. Det var bland det segaste jag har varit med om.
Enda positiva var att det bara varade i två timmar.. så man fick gå vid elva i alla fall.
Då följde jag med Joh till centrum där vi mötte E. Vi gick in på h&m och Joh köpte hudlotion till sin syster, tror det var den där man blir brun av. (Jag vet, jag har verkligen superkoll!)

När jag kom hem så la jag mig på terassen och solade en timme, så härligt! Hade rix fm i bakgrunden och läsk i handen. Sommaren är här!
Har hämtat en klänning från pappa idag som jag ska ha på skolavslutningen imorgon.
Heltsjukt, jag börjar trean nästa år! Ballerinan har blivit stor!

Nu ska jag se på teve.
Ha det bra // Maria
Ingen kickar fútboll som han.. Zlatan ;)
Sötaste låten!