Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 09, 2006

Sommarlovet är här!

Nu har man då slutat tvåan! Känns fin fint :)
Fick lite för mycket g betyg det här året, men mvg i Idrott vart det vilket fick mig att jubla i klassrumet, haha.
Nästa år ska jag vara duktig i skolan och se till att få fina betyg så att man slipper komvux.
Har sagt det förr och säger det igen, läskigt att börja trean! Snart kommer alla dem där besluten som måste göras. Vad man ska göra med sin framtid..
Men nu tänker jag lägga det där åt sidan och njuta av mitt sommarlov. Så himla underbart!
Tyvärr var det en sak som gjorde mig ledsen hemma idag men jag försöker att inte tänka på det. Man ska inte vara ledsen på sin skolavslutningsdag, så är det bara.

Ha det fint allesammans // Maria
When life is good when love is strong