Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 08, 2006

Lugn dag

Vad skönt det har varit idag. Först ligga och sola och sen bara ta det lugnt inomhus.
Har tittat på flera Rihanna clip på datorn. Även videon till Mandy Moore's låt Cry (som jag försig har sett säkert tjugo gånger förut också haha) och lite Olsen klipp.
Såg precis en jättesöt intervju med MKA när de var fyra år. Fy sjutton va gulligt!
En väldigt djup intervju. Handlade om vad dem brukar leka ;)
Himla söt i alla fall, underbara små flickor! Kan inte Full house komma tillbaka till Sverige igen? Jag struntar i om jag har sett varje avsnitt redan, jag vill se en gång till!
Nu är det inte långt kvar till deras födelsedag. 13 juni blir dem 20! Jag har fixat en grej som jag ska lägga upp på min blogg om MKA på den dagen. Ni får kolla in då om ni vill :)

Nu ska jag titta på lite fler Olsen klipp.
Ha det fint allesammans // Maria
How crazy are you?