Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 10, 2006

Sista ridningen

Jag var uppe till två igår, så att vakna elva ville inte kroppen. Men det var den tvungen när man har ridning halv ett.
Känns lite tråkigt att det är sista ridningen för sommaren. Jag får försöka få ihop några kompisar och sticka iväg på turridning på Islandshäst eller någonting sånt.
Förra året red jag på Mallis. Det var riktigt kul! Skönt i värmen och på så fina hästar. Lyckades få med min syster också som var väldigt rädd. Hon gjorde allt det som man inte skulle göra, skrek i öronen på hästen sin och drog upp tyglarna i luften tillexempel.
Jag red bredvid en kille från England som kunde rida. Det var mysigt och vi pratade om lite allt möjligt. Det mesta har jag glömt nu men det var trevligt då haha.
Landskapet var så fint också, bergen, blommorna, träden.. ja allt! Det var verkligen värt dem tjugo eurona det kostade. Inte alls farligt mycket pengar.

Nej nu ska jag göra mig iordning för dagens ridlektion.
Ha det fint allesammans // Maria
I'm always on your side, you're always on my mind