Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 13, 2006

Bebisen!

Idag fick jag ett underbart fint mail. Fick en bild på bebisen, syskonet som ska komma. Pappa och sambo var på ultraljud idag. Allting gick bra och det ser fint ut.
Bilden är helt underbar! Man kan se tår, händer, huvud och så den lilla kroppen, jag bara vet att hon kommer bli jättevacker! (Okej blir det en han så blir han lika fin det med. En hjärtekrossare! Tihi)
Vid midsommar så kommer vi få veta könet, spännande spännande.

Idag är det MKA's födesledag!! Har lagt upp fan arten jag gjorde på bloggen. Håller på med iconer nu som jag ska lägga upp som andra kan använda om de inte tycker att de är alldeles för fula haha.

Nu ska jag snart klä på mig, sitter fortfarande i nattlinne.
ha det bra allesammans // Maria
Was there that I realized, that forever was in your eyes the moment I saw you cry
Mandy Moore - Cry (Man bara måste älska den låten)

4 Comments:

Blogger . said...

ih! späääännande. hoppas det blir en pojke :D

4:24 em  
Blogger Maria said...

Näää det blir en flicka! ;)

12:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Spännande!!! Vi har ultraljud idag, men jag tror vi ska hålla oss ifrån att ta reda på kön :-)

9:04 fm  
Blogger Maria said...

Okaj, jag tror själv inte att jag kommer kolla, om jag klarar av att hålla nyfikenheten borta tihi.

8:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home