Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 21, 2006

Ånej!

Mitt vänstra öga är rött. Mitt vänstra öga är klart mindre än mitt högra öga. Fan!
Jag märkte tidigare idag att det var konstigt. Sen när jag gick för att sätta på mig linserna så förstod jag varför. Torrare öga får man leta efter! Det är säkert en följd efter att jag har åkt på någon allergi.
I övermorgon är det midsommar. Då får inte ögat vara så här! Jag ser inte klok ut.
Så om det ser likadant ut imorgon så kommer jag gå utan linser, för jag har lyckats slarva bort mina glasögon bra som jag är.
Om det inte blir några linser så är jag så gott som blind och då blir det inget bloggande. Då förstår ni i alla fall vart jag har tagit vägen.

Solen vill inte lysa idag heller så ballerinan får ägna sig åt annat. Tillexempel har jag läst Klick! denna morgon, kändisskvaller är aldrig fel. Tyvärr verkar varken Mandy Moore, Chad Michael Murray eller Mary-Kate och Ashley vara med så det var lite tråkigt. Men men, läsning om Olsen får jag ju varje dag tack vare bloggen då jag söker nytt om dem varje dag. Jag klarar mig allt :) Nu ska jag nog sätta på lite Mandy Moore musik och kolla till mitt öga.
Sköt om er // Maria
I remember the time, that I was afraid to let go, till the day I met you. I used to sing alone, my hapiness were gone I saw you when my heart wouldn't open
Mandy Moore - Feel me

5 Comments:

Blogger . said...

Hade vänsterögat krympt? :S

2:37 em  
Blogger Maria said...

nej men det såg mindre ut pga att det var så torrt typ, jag vet inte. Det såg mindre ut än det andra ögat i alla fall men nu är allt som det ska igen :)

3:55 em  
Blogger . said...

sicken tur :)

4:53 em  
Blogger Lisa said...

Så bra att allt är bra igen nudå! :) Har du varit förkyld kanske och haft linser? Det kan ju sluta illa det sa optikern till mig, haha..

9:20 em  
Blogger Maria said...

jo det är sant, det är nog där felet ligger. Mamma köpte ögondroppar till mig efter att ha läst bloggen, så gulligt!

1:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home