Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 20, 2006

Ballerinan engagerar sig i VM

Jag tror inte att jag ens har nämnt fotbollsVM i bloggen. Men nu är man ju tvungen.
Kom igen Sverige! Skulle vara så typiskt om det blir den här gången som England går och vinner mot dem.
Jag visste under hela halvleken att det förbaskade målet skulle komma.
Källström fick inte till sina hörnor och Larsson var ganska så osynlig.
England däremot var mycket hetare och det vart direkt att man bet på naglarna.
Men snälla Sverige fixa andra halvlek nu! Ni vill det och vi vill det så visa att ni kan!

Nu över till någonting helt annat.
Min mammas VD fyller 60 imorgon och hon är riktigt omöjlig. Visar mig hela tiden olika klädkombinationer och frågar vilket hon ska ta.
När hon väll var nere i två olika så gick dialogen så här.
Mamma; Men vad ska jag ta?
Ballerinan; Men vilken är du mest bekväm i?
Hon är tyst ett tag.
Mamma; Jag är inte bekväm i någon av dem...

Ballerinan är mycket nära att slå huvudet i väggen.
Haha fast sen skrattade vi bara åt det, man kan undra vem som är tonåring egentligen..

Oj det här inlägget skriver jag långsamt. Nu vart det ju måååål *springer tillbaka till teven* hejdå!

2 Comments:

Blogger . said...

det har aldrig kännts bättre med ett oavgjort!

10:59 em  
Blogger Maria said...

Verkligen inte :D

11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home