Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 30, 2006

Skolan

Jag fick VG på nationella i Matte B :) Nu är ballerinan extremt lycklig.
Det var ett jättesvårt prov och jag trodde aldrig att jag skulle fixa det. Men det gjorde jag i alla fall, underbart!

Nu ska jag snart sätta igång ordentligt med Fika uppgifterna och se hur mycket jag kan.
Jag är faktsikt riktigt stolt över mig själv så mycket som jag har pluggat den senaste tiden.
Fick förresten 59 poäng på idrottsprovet. Tror inte jag har sagt det. MVG var 64 så nära var man. Jag borde ändå få MVG i idrott i slutbetyg, har ju varit med på allt sedan ettan nästan.
Vi får se vad L säger. She's the boss.

Usch vad det regnar. Tur att man hann hem från bussen innan det började ösa ner. Nej men titta, nu har det slutat. Vädret är riktigt skumt just nu.

Har kommit igång ordentligt med min MKA blogg nu tycker jag. Kolla själv :)
Ha det bra allesammans // Maria
I gotta get away