Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 29, 2006

Nytt modem!

Äntligen kommer nya modemet. Åh vad jag har bråkat med mitt Internet den här veckan. Ungefär fem minuter har jag kunnat vara inne, tjugo om jag har haft tur, och sen har det lagt av.
Men idag när jag kommer hem från skolan ska det vara över. Det är på tiden för annars hade jag nog kastat modemet in i väggen snart och då hade det inte funkat alls.

Vädret är fint och jag har med mig pengar för glass i eftermiddag. Vid elva tiden ska vi in till stan så nu sitter jag på fika lektion och hänger med ganska bra på H's genomgång, tycker jag själv. Jag är nämligen duktig på att göra två saker samtidigt. Tog en paus i det här inlägget och svarade på en av H's frågor, rätt var det också. Åh så duktig man är.

Hoppas solen skiner överallt här i Sverige så alla kan vara lika glada som jag.
Ha det bra // Maria
Another you