Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 30, 2006

Psykologiprov

Igår gick nästan hela eftermiddagen till att plugga till mitt psykologiprov som jag har om en timme. Jag tror att jag kan allt men är inte säker. Eftersom jag satsar på MVG så är jag lite orolig men ska plugga lite till på häftena efter svenskalektionen.
Den här veckan är jobbig. På fredag sätts betygen och jag har fortfarande hur mycket som helst att göra. Idag ska jag göra en uppgift i organisation&ledarskap, en i information&layout och sen ska jag också plugga på kalkylering&finansierings provet som vi har på torsdag.
Men efter torsdag så är det vila som gäller. Så efterlängtad! Jag har märkt att min hjärna inte orkar lika mycket nu med andra saker. Att läsa bloggar har plötsligt blivit något krävande, konstigt. Det som jag brukar tycka att är kul.

Jag ska eventuellt på audition för en huvudroll i en svensk långfilm i eftermiddag men har inte bestämt mig än. Har mailat för att få svar på lite frågor och får jag svar snart så åker jag antagligen. Men vi får se vad jag bestämmer mig för. Har ju så mycket i skolan också så har egentligen inte tid för sådant.

Nu börjar svenskan, ha det bra // Maria
Don't cry for pain