Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 03, 2006

Humor

Haha jag älskar videon med MKA som jag satte upp precis på min blogg MKA.
De leker paparazzi och tar bilder på kändisar samtidigt som de kommer med kommentarer.
Tyckte bäst om när de låtsades att det fotade just Olsen tvillingarna och Mary-Kate som fotograf skrek " Your to skinny Mary-Kate" Eller någonting sådant.
Det måste vara positivt att hon kan skämta om det dära :)
Nej riktigt kul tycker i alla fall jag att det där var, titta gärna in själva, tihi.

Imorgon ska jag till stan med Sparkling. Ska titta efter klänning till skolavslutningen, jag hoppas att jag hittar någon jag gillar.
Sen ska vi till en glassbar som tydligen ska ha god glass, det säger man då aldrig nej till!
Hoppas på fint väder, annars är det inte roligt att gå i stan.
Innan det ska jag och pappa stå i stallets cafeteria i en och en halvtimme. Någonting han inte är alls glad över. Äsch det får han allt palla. Han betalar ingenting i ridningen och kör mig sällan till stallet så en gång om året om ens det är inte så farligt.

Ha det fint allesammans // Maria
You told me that you loved me