Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 13, 2006

Ändrad uppfattning

Jag sprang idag för första gången på mycket länge. Sedan hjärtproblemen satte igång ordentligt i våras för att vara mer exakt.
Det var så skönt i början av joggingturen. Solen höll på att gå ner och det var inte lika varmt längre men ändå behagligt. Så himla underbart att få sträcka på benen och känna fötterna slå mot marken. Det är kärlek. (Märks att jag inte får så mycket kärlek va? haha)
Men efter ungefär tio minuter så var det inte så kul längre. Återigen fick jag ont i hjärtat. Men smärtan stannade inte utan spred sig över hela bröstkorgen. Fortsatte att springa i samma takt och vart arg på smärtan. För att den förstör för mig!
Så jag var bara ute en kvart, sen orkade jag inte mer. Men jag ska ut och springa igen och då ska jag springa längre. Jag är så trött när jag inte får bestämma själv om saker och ting!

Hur som helst, annars har kvällen varit bra.
Ha det fint // Maria
Cu'z she's everything, everything I'm not