Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 21, 2006

Bloggportalen

Strax efter att jag började blogga så ville jag registrera mig på bloggportalen. Det har tagit tid. Väldigt lång tid men idag vart jag medlem på sidan. Skoj, skoj, nu kommer jag länka dit, har inte velat göra det innan eftersom de inte har låtit mig bli medlem men nu så.
Har bestämt mig för att byta bild på mig här på bloggen till samma som jag har på bloggportalen.
Jag gillar väll förnyelse antar jag.

Snart är det midsommar, jag hoppas att vädret är bra tills dess så att man kan ha på sig kjol eller ännu hellre klänning. Nya rosa skulle inte vara så dumt fast jag vet inte om jag vill ha den på fest. Blir nog kjol istället. Men vad ska jag ha för topp.. äsch det är senare problem.
Som sagt, jag tycker inte om att planera. Det är samma sak när man ska utomlands eller av annan anledning behöver packa, då gör jag det alltid i sista minuten. Att skjuta upp saker är jag världsbäst på.

Nu ska jag njuta av min toast och Ryan Cabreras vackra röst.
Ha det bra allesammans // Maria
I will still be the same