Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 03, 2006

Our lips are sealed

Lyssnar på: Mandy Moore - God only knows
Mår: Fin fint
Tänker på: Ett sätt att få Mandy att komma till Sverige

Det var visst inget nationella speaking idag, tydligen imorgon.
Vi hade ingen engelska så vi hade håltimme, då pratade jag med våran svenska lärare som vi skulle ha haft efter. Frågade om min grupp kunde renskriva det vi skrev om specialeffekterna i Sagan om ringen på håltimmen och att vi sedan kunde gå hem. Det fick vi så ballerinan var hemma till klockan två, så himla skönt!
På sängen väntade min Olsen box som jag beställde för några dagar sedan.
Min syster hade varit snäll och tagit in den. Där låg mina tre fina filmer!
Jag och A såg direkt på den tidigast gjorda av dem, Our lips are sealed som är från 2000.
Det var en jättesöt film, älskar att se på A och MK's samarbete och fina syskonkärlek.
Ena av killarna var riktigt het också, han ska men googla efter, hehe.

Nu håller A på och pluggar så jag passar på att blogga, men snart ska vi se på andra filmen, Winning London som kom ut 2001.
Undertiden lyssnar man på lite Mandy Moore, bra musik. Vill ha hennes nya skiva nuuuu!
Att det måste dröja så länge, flera månader. Jag lär fylla 18 innan den kommer ut... lär ha fått syskon också, och en till kusin... ja, jag har mycket att längta efter.

Nu tänkte ballerinan göra lite banners på söta Olsen twins. Hon är beroende, jaharå helt sjukt.
Jag ska också titta ut genom fönstret och vänta på att Han ska gå förbi, tänk om han gjorde det när vi kollade på film? Då är min dag förstörd... hehe okej jag är inte sååå besatt men nära på.
Ha det bra allesammans // Maria
God only knows what I be without you

5 Comments:

Blogger Andreas said...

Här är dom inte så oskyldiga längre.....

http://www.flickr.com/photos/80102167@N00/102370200/

7:09 em  
Blogger Maria said...

Den där bilden är fejk och det vet jag till 110 %

10:08 em  
Blogger Andreas said...

haha

10:36 fm  
Blogger Lisa said...

Uscha, tycker på ngt konstigt vis inte om inställda prov. Är inge bra på att ställa om hjärnan, kanske det dt beror på..Hmm.

9:37 em  
Blogger Maria said...

Nej sånna är inge kul alls!
Fast nu var det mitt taskiga minne som lurade mig, fick för mig att det var igår vi skulle ha det fast det tyldligt stod på pappret att det var idag :P

Flipper; Du gillar att jävlas va? ;)

9:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home