Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 03, 2006

Winning London

Nu har jag sett andra filmen med Olsen också. Den var ännu bättre!
Har den försig i bokform men det var så länge sen jag läst den. Nu vill jag se min tredje och sista men sparar den till imorgon, snart är det ju fotboll. Hammarby mot AIK, heja gnaget!
Fast om HIF förlorar blir pappa tokig, men det är det nästan värt.

Över 4000 inlägg, Ballerinan är på G! Hehe

Han har inte gått förbi mitt fönster idag, inte när jag har sett i alla fall. Har försig inte suttit här så mycket idag. Jag undrar var han bor, varför han alltid går där.
Joh oroade mig med att han kanske går till och från sin flickvän, hemsk tanke.
Skulle drömkillen vara upptagen?

Ha det fint // Maria
Wishing I was there

7 Comments:

Blogger Andreas said...

4000?!

7:03 em  
Blogger Maria said...

Aaaa =D Kolla längst ner!

7:09 em  
Blogger Andreas said...

Ja, men det där är ju antal sidladdningar, om du är på sidan och klickar "uppdatera", så blir det ju en till, den räknar ju varje gång du är inne... Skaffa en som räknar unika besökare bara, alltså antal unika pesökare per dygn... :)

7:47 em  
Blogger Maria said...

Jag vet, men jag gör inte sådant.
Plus att man kan gå in på sidan och se hur många unika man har också ;)

8:57 em  
Blogger Andreas said...

haha okej

11:16 em  
Anonymous Anonym said...

2-0!! ;)

11:07 fm  
Blogger Maria said...

Nu tycker jag att vi glömmer den matchen ;)

11:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home