Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 09, 2006

Nationella i engelska färdigt!

Så, nu har man även haft reading och listening. Äntligen är det slut med nationella i engelska. Nu är det bara matten kvar.
Jag hoppas det tar lång tid innan man får resultatet för jag vill inte att mitt goda vårhumör försvinner. Just det, det gick inget vidare. Reading gick väll okej men på hörövningar börjar jag alltid tänka på annat... Visst är man smart om man inser att man fått lite färg efter helgens solning när man borde koncentrera sig på frågorna? Det tycker inte jag heller.

Jag satt precis och tittade på kläder tillsammans med Joh och E. Nu vill jag handla!
Det fanns en jättefin rosa klänning, försig har jag redan en rosa men det skadar inte med en till. Fast E ska köpa den så jag borde kanske inte ha en likdan. Får leta vidare. Vet i alla fall att den ska vara rosa.
Jag har en vit klänning som jag älskar, men den är lite väl genomskinlig och av någon anledning så tyckte jag bätte om det förut... Jag får ha den när jag bara är hemma.

Nu har jag matte, ha det fint // Maria
Follow me