Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 08, 2006

Let my lovin ease your pain

Ibland fastnar man bara för en låt. Som idag har jag suttit och lyssnar på the river med LIVE nästan konstant hela kvällen. Är det någon låt som är bra så är det den!
Sjöng gjorde jag också, inge bra. Du ska vila din röst ballerinan.
Men det är väldigt svårt när man är van att sjunga nästan hela tiden.
När jag tränade att sjunga min Idol låt så spelade jag in mig själv. Det kändes sjukt att se sig själv och jag kände för att slänga in kameran i väggen... hoppas att jag inte är så dåligt för då har många i min omgivning ljugit för mig. De kanske har samlats ihop för att få mig utskämd i teve? Läskig tanke. Vi lämnar den nu.

Just nu pratar jag med min sunshine. Jag hoppas att jag ska kunna åka ner till henne i sommar. Hon bor i Skåne så det är en bit bort men jag saknar henne massor! Ballerinan behöver sin sunshine för att fungera, så är det bara!

Nu borde jag gå och lägga mig. Fast näää jag kan inte somna före elva, så är det bara. Jag lyckades lägga mig i sängen igår kvart i elva, hur stolt som helst! Men sen låg jag och vred mig till runt tolv så det var väldigt smart... Tänkte på helt fel saker som jag inte ens vill gå in på.
Så ha det fint allesammans // Maria
Oh babe let my loving ease your pain