Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 08, 2006

Klockrent

Lyssnar på: Reklam på Rix fm
Mår: Bra
Tänker på: Att solen kommit fram nu, mysigt.

Ibland undrar jag om jag tänker på någonting alls.
Jag gick pch pratade med Joh i telefon då jag stoppade ner handen i fickan, förskräckt sa jag "var är min telefon någonstans?"
Kom ganska snabbt efter på att jag pratade i den... Joh suckade ganska ordentligt, tyvärr var hon inte förvånad.
Jag kan gå runt med en penna i handen och leta efter den.
Beror det på någon kortslutning i hjärnan?
Eller är jag bara dum i huvudet? Svara inte.

4 Comments:

Blogger Andreas said...

okej, I won't...

1:00 em  
Blogger Maria said...

Hahaha!!
Vad bra =P

1:32 em  
Blogger . said...

Jag tror du vet vad jag tänker säga :D Och även om du inte vill det så ska du få höra det ändå. Du är helt enkelt helt körd i huvudet.
Men nån måste ju vara det :D

5:19 em  
Blogger Maria said...

Johanna gå åh lägg dig! :P

5:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home