Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 09, 2006

Ballerinan och mornar

Lyssnar på: Dave Matthews Band - Crash Into Me
Mår: Är riktigt trött
Tänker på: att jag aldrig kommer klara av att lyssna på nationella som vi har nu på morgonen. Hörövning i engelska, lycka till.

A väckte mig och hade fixat frukost. Hon var piggare än mig, det är hon försig alltid men idag var hon extra pigg. Det var skönt att gå till ett dukat bord. Tyvärr var jag inte till mycket sällskap. Satt vid bordet som en zombie och efter en macka slängde jag resten, tackade, och sen drog jag hit. Jag måste sitta vid datorn på morgonen för att kunna vakna till liv. Men idag är jag sur också. Den dumma skolan har tagit min sovmorgon! Jag vill börja tio över tio men istället är det halv nio. Jag brukar gå upp halv nio på tisdagar! Får se hur jag lyckas komma upp från sängen imorgon och på torsdag, det kommer bli hårt.
Nej nu ska jag sluta klaga, även om det är väldigt skönt när man är sur och trött. Hur som helst.
Ha det bra allesammans // Maria
Shine your light down on me, lift me up so I can see

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till, kick ass :)

7:22 fm  
Blogger Maria said...

Tack så mkt, ska göra det så gott det går ;)

7:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home