Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 20, 2006

Ingen hoppning

Det regnade och vi skulle ha haft terränghoppning, så vi har flyttat det till nästa vecka. Hoppas det är finare väder då!
Jag fick Lollipop, en snäll häst som är duktig och gör som man säger. Kan därför bli lite tråkigt.
Men det gick bra idag så det var ändå en rolig lektion.

Efter ridningen har jag suttit lite här vid datorn och sen har jag duschat och lagat mat. Om det är någonting som jag är mästare på så är det att göra köttbullar med makaroner! ;)

Måste fortsätta med historian, får inte vara lat den här helgen. Det är klart mycket lättare när man tänker på hur snart det är sommarlov.
Men det som är svårt att förstå är att jag snart börjar trean. Jag kommer snart att vara äldst på gymnasiet. Känns helt ofattbart. Fast äldst känner jag mig aldrig, eftersom att jag är född i December. Men att gå i trean är ändå coolt. Skumt med små nittior i gymnasiet, men det är väll som när man började nian och de började sjuan. Konstig kändes det helt klart.
Vad ska ballerinan göra efter gymnasiet? Många gånger har jag ställt den frågan. Lika många gånger har jag insett att jag inte har något vettigt svar. Jag gillar inte hur det känns att man måste bestämma hela sitt liv på så kort stund, för det är så det känns. Jag är en impulsmänniska, jag planerar inte. Tar dagen som den kommer. Så det här med vad man ska göra efter gymnasiet är en gåta. Ska bli kul och se vad jag bestämmer mig för. Idag kan det bli allt från att plugga på högskola till att studera musik i USA. Men jag har många vägar kvar att gå innan den dagen kommer.
Ha det bra allesammans // Maria
Whenever I think about you

2 Comments:

Blogger Andreas said...

Maria, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med att göra en banner till min sida? Om du har tid vill säga. i sånt fall skickar lite bilder som du kan klippa och klistra med, skulle vilja att den handlade om fotografering... maila mig på min mail, som du hittar på min sida.

Tack på förhand

//A

6:15 em  
Blogger Maria said...

Det gör jag gärna :)
Jag skickar ett mail

8:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home