Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 19, 2006

Alldeles för tidigt

Jag var tvungen att gå upp klockan sex idag för att hinna till skolan idag... allvarligt talat det är alldeles för tidigt! Speciellt eftersom det var kvalet igår i Eurovision.. tur att Carola gick vidare!
Fast jag tycker inte att det var hennes bästa framträdande, men vilken röst hon har, helt otroligt.
Så igår kom man till sängs vid halv tolv och vaknade upp idag vid sex, okej råkade somna om och vaknade kvart över sex. Men det är ändå alldeles för få timmar och jag är hur trött som helst! Äsch nu lämnar vi det.

Nu ska jag skriva min buzzadorrapport, som jag sagt tidigare så tänker jag bättre på mornar.
Ha det bra allesammans // Maria
All of the things I am

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Carola suger! Go Finaland! =D

10:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Håller med a....
Lordi i final!!!

10:13 fm  
Blogger Maria said...

Okej jag hejar på Finland för en del av mig til hör landet och fan vad coola dem var!
Men man måste ju heja på Sverige också!

10:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home