Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 17, 2006

Att bli syster på nytt

Idag kom tankarna på barnet i pappas sambos mage igen. Jag blir alldeles varm av tanken att om runt sex och en halv månad så kommer vi ha en liten bebis här. Det är helt sjukt hur mycket jag längtar! Ni kan räkna med lite tid här vid datorn. Jag kommer bara titta på den lilla vackra skapelsen, och oh ja självklart kommer hon (tror fortfarande att det är en hon) att vara vacker.
Sen lär jag väll inte skriva annat i bloggen än om hur underbar den lilla varelsen är.
Många har frågat om det kommer bli jobbigt när den stör ens sömn hela tiden. Men sanningen är den att jag sover väldigt djupt så jag lär inte vakna av bebisens skrik. Däremot lär jag inte få spela lika hög musik då men det är det värt. Man kan alltid skaffa sig bra hörlurar så var det problemet löst.
Mitt rum är också på nedervåningen och hennes kommer att vara på övervåningen så det där är lugnt.
Det enda jobbiga är att jag sitter och väntar på vintern. Det är ju sommar jag vill ha men ändå kan jag inte vänta tills vintern kommer och likaså mitt syskon. Men den dagen kommer och jag vet att det kommer vara en av dem bästa i mitt liv.
Ha det bra allesammans // Maria
Cuz you're everywhere to me, when I close my eyes it's you I see