Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 18, 2006

Studiebesök

Idag ska vi på studiebesök i klassen. Vi har delats in i fyra grupper, min ska in till stan.
Det är klockan två och efter det ska jag träffa T. En kompis i göteborg som är på klassresa här i Stockholm i fyra veckor. Så himla kul att få träffa henne!
Om det är fint väder imorgon ska vi gå runt i stan när jag har slutat skolan. Då lär jag igen slösa bort en massa pengar men det gör ingenting, bara jag får vara med T.
Jag är verkligen duktig. Jag är ledare för min grupp och kommer varken ihåg vilket företag vi ska till eller vilken adress. Starkt jobbat ballerinan!
Får ta reda på det innan ett eftersom att det tar ett tag att åka också.
Min mattelärare kommer nog inte gilla att vi måste gå tidigare. Vi har nationella imorgon och han tycker att det är jätteviktigt att vi fixar det, viktigare än vad vi själva tycker.
Nu ska jag koncentrera mig mer på religionen. Det handlar om hedersmord idag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läste ditt inlägg om vad du ska göra efter studenten. Alla har så mycket åsikter och speciellt pappor har en tendens att tycka att man ska plugga på direkten osv. Mitt råd är: Följ ditt hjärta och din magkänsla! Det finns alltid tid att plugga, jag tycker inte du behöver stressa. Det kan vara bra att känna efter och kanske prova lite olika jobb så man får mer koll på vem man är och vad man vill. Men som sagt, du ska följa DITT hjärta! Lycka till! :-)

1:31 em  
Blogger Maria said...

Ja det är sant :) Man ska bestämma över sitt eget liv!
Men det är svårt eftersom att jag inte har en aning om vad jag vill hålla på med.
Men studiebesöket fick mig mer intresserad av försäkringar så det lär väll bli mer plugg på den vägen jag går nu.. :)

8:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home