Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 19, 2006

Helg igen

Då var det helg, underbara helg. Fast jag måste plugga idag så än är det ingen ro.
Det är bara att hålla ut, sommarlovet är nära. Men vart är vädret? Jag går och fryser med min tunn jacka, vägrar dra på mig en varmare, det är ju ett bevis på att det blivit kallare och så kan vi inte ha det..

Idag tänkte jag fortsätta att skriva på min roman, så fort jag kommit igång med historian.
Än har jag inte kommit till den delen som jag har tänkt lägga upp här men den kommer, don't worry ;)
Jag är lite smått nervös inför vad ni ska tycka. Är beredd på en del taskiga kommentarer för sådant brukar alltid komma. Men det är lugnt, har man stått öga mot öga med idoljuryn så pallar man det mesta, hehe. Är bara orolig för att skämma ut mig i teve... men det får man ta i höst isåfall.

Nej nu ska ja snart sätta igång med historian.
Ha det fint // Maria
Anytime you wanna call it's cool

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hejsan! längtar efter din roman :) Jag har läst lite om det här Buzzador, verkar lite för bra för att vara sant! Finns det inga nackdelar? ;)
kram & lycka till med allt!

5:44 em  
Blogger Maria said...

Vad kul att du gör det :)
Jag har inte hittat några nackdelar med det än i alla fall :)

5:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home