Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 19, 2006

Långrast

Nu har man haft nationella. Helvete vad svårt det var.
Det fanns två delar, en med miniräknare och en utan.
Den utan var lätt, där var det bara en uppgift som jag hade svårt för.
Men den med miniräknare var hur svår som helst. jag tror att jag bara var säker på en av VG frågorna. Jag måste ha VG i matte!
I nian hade jag mvg och eftersom det vart klart svårare i gymnasiet så sänkte jag det till vg+.. så här vid b-kursen börjar jag bli orolig för mitt vg. Fast jag har fått vg på varje "vanligt" prov så de kan väll inte bara sänka mig om jag inte fixar det på nationella? Jag hoppas inte det i alla fall.

Vart klar med provet klockan tio och då var det tre timmar och tjugo minuter till nästa lektion. Jag tänkte sitta kvar i skolan och jobba med exceluppgiften men eftersom både Joh och E gick hem så kände jag mig ensam. Så nu sitter jag här i mitt rum med en läsk och god choklad.
Men plugga ska jag göra minsann, sen är det tillbaka till skolan igen.
Så ha det bra // Maria
Don't let it get to you

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till med pluggandet!

Jo vad tyckte du om de avatarer? ;) Mandy avatarerna är verkligen snygga :D

De ligger under Personligt chat-tråden i hund forum.

Förresten så har jag en Mandy Moore länk, skickar den till dig i PM. För det kan man väl inte göra här i din blogg??

11:23 fm  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

Ja men Mandy är alltid så vacker så det går inte att misslyckas när man gör banners lr avatars på henne! =D

Åh har du? Hoppas det är bilder som jag inte redan har, skicka dem i pm du :)

12:05 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, det är hon verkligen! :)

Så du har sett Mandy avatarerna på hund forumet? ;)


Har redan skickat Mandy länken till dig i PM (hundforum)
Hoppas jag med, att du inte har den! För det är massor med bilder i sidan :O

1:07 fm  
Blogger Maria said...

Aaa såg det :)
Fast jag hade redan den länken, men det var gulligt av dig att skicka i alla fall :)

11:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home