Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 20, 2006

Hoppning!

Nu känns det som att det var evigheter sedan jag hade ridning. Men idag är det hoppning och jag längtar massor tills den börjar!
Jag vet inte vem jag vill ha.. men någon som gillar att hoppa. Det får jag se där, vet inte om jag väljer långt fram eller långt bak.

Efter ridningen måste jag damma av i mitt rum. Himla tråkigt. Sen måste jag göra maten själv eftersom pappa och Anna kommer vara i Märsta och spela handboll och pappas sambo jobbar.
Betyder i alla fall att jag får huset för mig själv vilket är skönt.
Ska jobba mer på historian också, försöka att vara lite duktig en helg.
Nästa vecka blir skön i alla fall, tre dagar skola och på tisdag ska vi bara på utflykt hela dagen.
Eller först är det idrottsprov förstås. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna plugga på det eftersom det tjocka häftet är borta. Får försöka sno nån annans på måndag i skolan.. hehe.
Närå men ska leta upp mitt eget.

Nu ska jag göra mig iordning för stallet.
Ha det bra allesammans // Maria
Are you happy now?