Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 20, 2006

Idioter

Eftersom en person som inte har ett bättre liv än att skriva taskiga kommenterar i min blogg har stört mig under senare delen av natten så har jag nu valt att spara kommentarerna istället.
Så de kommer att synas när jag godkänt dem.
Jag har inte gjort någon människa någonting ont. Skriver för att jag tycker att det är kul, inte för att trycka ner någon.
Synd att det finns sådana patetiska människor som inte har någonting bättre för sig än att skriva elaka, väldigt onödiga, kommenterar i bloggen. Men nu har jag fått göra som jag har gjort.

4 Comments:

Blogger Andreas said...

Gör så. jag såg kommentarerna hos johanna, det är väl nån från eran skola... antar jag...

Men ha det såhär ett tag, så tröttnar de säkert :)

Du är snäll, så du klarar dig garanterat.

11:52 fm  
Blogger . said...

"Anonymous" har hittat till min blogg istället nu..

1:28 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt Flipper :)
Jag undrar bara vad man har för liv om man inte har bättre för sig.

2:33 em  
Blogger Maria said...

Jo så är det nog.
Tack så mkt gumman!

1:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home