Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 17, 2006

Illamående

Jag tror att jag berättade om att jag hade jätteont i magen innan Idol, trodde att det berodde på nervositet. Men jag har fortfarande lika ont, himla jobbigt.
Sen är jag helt seg i huvudet och känner mig alldeles varm... inge kul alls.

Men jag tycker inte om att klaga så jag ska försöka att inte tänka på det dära.
Jag läste i citronmuffins blogg om att hon kan äta hur mycket godis som helst utan att må dåligt, och jag kände helt klart igen mig.
Fast nu förtiden är jag inte sugen på sött alls, inte mat heller för den delen. Åt knappt någonting igår, har inte ätit någonting idag och åt lite i förrgår.
Inge bra alls, okej om jag vägde lika mycket som en björn men det gör jag inte. Så jag bör inte gå ner i vikt. Men det går inte att äta om det inte finns någon hunger. Min är helt borta, letar för fullt men finner den ingenstans.
Hoppas den hittar tillbaka innan ballerinan börjar rasa i vikt, åt fel håll. Några kilo upp skulle jag kunna få klättra, men inte neråt. Nej, nej inte nöjd med hur jag ser ut. Tur att jag inte är lång för då hade jag inte sett klok ut.
Varför säger man klok förresten? Bara för att man är snygg så behöver man inte se klok ut. Det finns många som är snygga som också ser dumma ut, nästan fler.
Det måste vara för att "inte sett klok ut" är någonting man sagt väldigt länge och förr i tiden var det inte snyggt att se dum ut... kanske kan bero på det, vad ska jag veta.

Nej nu ska jag sluta fundera och sätta igång med historian.
Ha det fint allesammans // Maria
A whole new world

3 Comments:

Blogger . said...

Du kan få lite av min matlust. Den klarar jag mig utan.

6:46 em  
Blogger Maria said...

Haha så rart av dig!

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Det där var gulligt uttryck "Väger lika mycket som en björn" :P

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home