Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 09, 2006

Ballerinans dejtingservice

Känns allting bara grått och trist?
Mår du dåligt trots att solen skiner utanför?
Har du gett upp hoppet om att träffa den rätta?
Då har du kommit rätt.
Jag har knepet som alltid funkar. Få mig kär i dig så kommer du definitvit att träffa någon!

Det är faktiskt sant. Det senaste året har jag börjat gilla olika killar. Men det har alltid slutat med att de har träffat någon annan innan jag hinner berätta för dem hur jag känner. Jag ger er två exempel.
Första killen som är kompis med en av mina vänner. Han var så snygg så att jag nästan vart tvungen att hämta andan när jag såg han (han är försig fortfarande så snygg)
När kompisen fick veta vart hon glad. Han har ju varit singel så länge och så är han jättesnäll. Perfekt tänkte ballerinan.
Men så började han träffa en annan tjej och så var det kört där.
En tid gick och ballerinan började intressera sig för en annan kille. Mycket tack vare systern min eftersom hon ville att jag skulle bli intresserad utav honom så att hon kunde få lillebrorsan. I början var jag inte alls tagen. Han var bara en i mängden. Men sen när jag märkte att han brukade titta och vi utbytte blickar så växte intresset.
Tillslut, ungefär två månader senare vilket var igår så övertalade min syster mig att fråga honom om han ville hitta på någonting med mig. Men då får man självklart veta att han har skaffat flickvän. Jag kan också tala om att han inte har haft en tjej på länge.
Så söker ni kärlek, få mig intresserad så lovar jag att ni kommer hitta någon snart.
// Maria
Life doesn't always go my way

2 Comments:

Blogger . said...

Haha, så klockrent :D

8:16 em  
Blogger Maria said...

Jag vet, visst är det underbart..

8:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home