Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 27, 2006

Jag är förkyld!

Får inte vara det! Det är jobbigt och man blir trött och irriterad.
Tänk om det håller sig till idol? Hur ska jag då kunna sjungs?!
Nej, nu är det ylletröja och halsduk som gäller! Förkylningen ska bort med en gång!

Sjukhuset på tisdag. Är spänd inför hur det ska gå, hoppas att det hittar var det är med mig. Det är inte kul att bara gå runt och fundera.
Är orolig över cykeltestet eftersom att det inte har gått så bra de senaste gångerna som jag har cyklat. Är lite rädd för det där faktiskt.

Valborg på söndag, och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra...

Hur som helst, ha det bra allesammans // Maria
Don't bother I will be fine

2 Comments:

Blogger . said...

Ät vitlök :D

Vid närmare eftertankte.. Gör inte det. Det är ju för fasen jag som ska dras med dig hela dagen imorrn.

(stavfel på föregående kommentar)

11:19 em  
Blogger Maria said...

Haha förlåt då!
Ingen vitlök då ;)
Men jag ska se till så jag inte fryser!

9:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home