Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 18, 2006

Mandy och Agnes

På fredag kommer Mandys nya långfilm på bio. Den heter American Dreams och jag har stora förväntnigar på den!
Förhoppnignsvis så kommer hon sjunga en massa i den. American Dreamz är en tävling liknande American Idol. Mandy Moore spelar en tjej som söker till programmet och kommer med, så det borde betyda att hon kommer sjunga.
Åh jag bara måste få med någon att kolla, annars går jag själv!
Såg idag när jag skulle till frisören att Agnes kommer till vårat lilla centrum på lördag. Ballerinan vara jätteglad!
Ska vara där en timme innan så att jag säkert får plats! Min skiva är redan signerad men ska ta med Stranded singeln, woho vilken underbar helg det kommer bli!

4 Comments:

Blogger Andreas said...

DU får säga till Johanna att hon får ta tag i bloggandet.... ;)

6:59 em  
Blogger Maria said...

hahaha det ska jag göra! =P

7:11 em  
Blogger Sandra said...

Den vill jag också se!!

9:27 em  
Blogger Maria said...

Åh vad kul! Så du gillar Mandy? =D

7:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home