Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 19, 2006

Godmorgon Sovmorgon

Lyssnar på: Folk i klassen, kackerlackor är vad de är (Mitt ord för folk som pratar mycket)
Mår: Jag är trött
Tänker på: Att vi ska ha läxförhör på någonting jag inte har en aning om vad det är.

Godmorgon Sovmorgon. Det är vårat smeknamn på Johanna, hon gillar att komma försent. Ni kan ju gissa vem som kom på det ;)
Här sitter man då och gäspar. Hade återigen en kamp med mig själv ungefär en och en halv timme sedan för att lyckas komma upp från sängen. Tog mig tio minuter att vinna över mitt trötta monster som gömmer sig inom mig.
Idag ska jag klippa mig, är ganska ordentligt orolig. Tänk om det blir för kort?
Det är inte direkt en säsong då man kan gömma det under mössan och muttra saker som "bad hair day"
Så snälla frisör, om du läser det här. Ta mina instruktioner och klipp exakt så som jag vill ha det. För jag vet hur det ska se ut, och jag kommer förklara precis.
Innan det ska jag sitta kvar i skolan och läsa lite Fika. Finansiering och kalkylering.
Jag hoppas att jag förstår någonting denna gång för det har inte gått så bra tidigare gånger som jag försökt att ge boken en chans.
Men man ska inte ge upp, om det är någonting jag är känd över så är det för att vara envis. Och för att prata för mycket. Men det sista hör förstås inte hit.
Nu borde jag koncentrera mig på historian tror jag, Johanna har fortfarande inte kommit.
Men det hade jag inte väntat mig heller.