Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 18, 2006

Kurator och hjärtfel

Lyssnar på: Ryan Cabrera - Hit me with your light
Mår: Dåligt
Tänker på: När sjukhuset ska ringa

Missade psykologin idag för att jag skulle till kuratorn för andra gången. Hon ville veta hur det gått sedan sist jag var där som var slutet på mars.
Vi hade ett bra samtal och jag berättade precis allt, så där skrämmande mycket som man aldrig vågat berätta för någon annan.
Det känns konstigt att vända ut och in på hela sitt inre, ge allt man har till en okänd person. Men framför allt är det skönt, när jag gick ut genom rummet kändes det som en tygnd hade lyfts från mina axlar och jag var på bra humör.
Då gick jag till frisören för att boka tid för klippning. Blir imorgon halv fem. Slutar skolan tjugo över tre så jag ska sitta kvar där och plugga lite i de ämnen som ja kommit efter i.
Efter det åkte jag hem till mamma för att hämta cykeln. Skulle hämta min linsvätska hos pappa innan dansen.
Fick cykla fort eftersom det hade börjat bli ont om tid.
När jag kom fram och gick av cykeln vart jag helt yr. Kunde knappt stå på benen och var tvungen att luta mig mot cykeln.
Vi har en trappa upp till huset och jag hade stora problem med att komma upp. Förvånande nog (hm..) slog hjärtat hårt i bröstet.
Insåg då att jag inte kunde dansa idag. Reagerar jag så här på att cykla hur skulle jag då klara en timme dans?
Jag som hade längtat efter att få dansa!!
Antar att det är smällar man får ta...
Efter att hjärtat slår hårt kommer alltid huvudvärken och här sitter jag med extremt ont i huvudet och tycker riktigt ordentligt synd om mig själv.
Sköt om er // Maria
What it's like to know you

3 Comments:

Blogger Andreas said...

Jag tycker också synd om dig. Det där låter jättejobbigt :(
Hoppas du känner dig bättre senare ikväll efter lite vila iaf.

2:40 em  
Blogger Maria said...

Mm hoppas jag med, och att jag snart vet vad det är för fel på mig så att jag kan göra någonting åt det.
Så snällt av dig att bry dig =)

2:55 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt! Hallå du måste ju veta vem jag är dummer! Haha

6:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home