Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 23, 2006

Våren

Nu är det inte långt kvar till valborg!
Har inga planer än på vad jag ska göra men det kommer väll.
Skönt att solen är framme och så får det fortsätta, skulle inte vara särskilt kul med snö på valborg... nej så får det inte vara.

Anna har fortfarande inte kommit hem, vad lång tid det tar att spela final. Borde väll komma när som helst.
Försig är det riktigt skönt att sitta här för mig själv och kunna sjunga högt med i låtarna som spelas eller springa runt naken.
Fast det sista gör jag inte, för grannarnas skull.
Vissa av grannarna har bra insyn här så nää det får bli sjunga istället bara.

Nu ska jag se Saved, Mandy sjunger så vackert i den! Som godis för mina öron.
Vi hörs senare, ha det bra // Maria
There is reasons

2 Comments:

Blogger . said...

Äsch, grannarna blir nog jätteglada över att se en galen liten flicka näcka :D

1:28 em  
Blogger Maria said...

Hahaha hur som helst så avstår jag =P

1:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home