Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 22, 2006

Agnes är allt

Lyssnar på: Forever yours - Agnes
Mår: Jävligt bra!
Tänker på: Agnes framträdande

Det började med att jag skulle ta bussen som gick klockan tolv... nej men då går det ingen buss. Den går tjugo över. Varför lär jag mig aldrig att inte kolla tidtabellen innan jag ska sova? Jag är aldrig vaken då! Hade kollat söndagens tidtabell istället för lördagens.
Att vänta tjugo minuter ville jag inte för då skulle jag komma till centrum halv ett (Agnes skulle komma ett) så då skulle jag säkert hamna längst bak.
Så jag skyndade mig att gå till centrum istället, som tur är så är det fint väder idag. Det tar femton minuter att gå och när jag kom fram var der redan ganska mycket folk. Men jag lyckades ta mig fram så att ja stod nästan längst fram, typ bara två framför mig.
Jag kom i bra tid för efter det började det komma riktigt mycket folk och när klockan blev ett var det smockat.
Agnes kom upp på scen lika vacker som alltid med rött linne och vita jeans. Hon började med låten Stranded och fick igång publiken ordentligt! Efter det fortsatte hon med I believe och sedan Right here, right now. Ballerinan knäppte 26 bilder och filmade i 2 mintuer ;)
Efter det var det dags för signering. Agnes ska vidare till Uppsala idag så det var ganska stressat, fick ingen kram som jag fick på Göta Lejon och hade tyvärr ingen möjlighet att prata med henne idag.
Men nu är även stranded singeln signerad och i rosa färg! Tackar för det tihi..
Nu sitter man hemma och lyssnar på skivan och tänker tillbaka på hennes underbara framträdande.
Agnes är helt underbart grymt sjukt duktig! Tack för allt
Ha det bra allesammans // Maria
Just take a good look in my eyes