Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 23, 2006

Segt Internet

Lyssnar på: Vågorna - Uno Svenningson
Mår: Bra.. lite trött kanske
Tänker på: Sommar... tack vare låten

Igår och idag har Internet varit långsamt, väldigt irriterande!
Får hoppas att det går snabbare snart igen...

Har ätit två ägg till frukost, det är riktigt gott.
Är ensam hemma eftersom min syster har final i handbollen och mamma följde med för att kolla.
Varför jag inte gjorde det? Räcker det med att jag säger att de gick upp klockan nio?

Idag borde jag städa mitt rum, ser ganska ordentligt skitigt ut. Får se om jag orkar det. Tänkte kolla lite film idag. Saved med Mandy Moore vill jag se, sen om det blir någon mer film får jag se.
Söndagar är bra dagar, slappa är underbart.

Nu hoppas jag att Anna vinner sin finalmatch så att hon kan vara på bra humör när hon kommer hem. Då har vi båda två vunnit våra serier.
Visst är vi duktiga? ;)