Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 22, 2006

Underbara lördag

Vaknade för några minuter sedan och märkte att det var tomt i huset. A har slutspel i handboll och mamma är väll i affären eller någonting sånt.
Jag har precis satt på Agnes skiva för att komma i rätt stämning och har singeln framför mig så att jag inte ska glömma att ta med den.
Stranded spelas och gör mig glad och jag borde äta frukost. Men vi har inget gott hemma så det blir nog en yoggi yalla på vägen, de är goda.
Efter Agnes ska jag nog bara hem, har inga andra planer idag. Men efter att ha sett henne lär jag vara på väldigt gott humör och springa runt och irritera mamma.
Ska förresten försöka släpa ner henne för det känns lite halvt dumt att åka själv. Men eftersom hon inte är hemma och jag inte vet när hon kommer hem så vet jag inte hur det blir.
Sen skulle hennes pojkvän komma över så hon har antagligen inte ens tid. Men men, jag överlever. Jag och min kamera vi trivs ihop ändå.
Nu ska jag hämta en banan, hörs när jag kommer hem // Maria
Don't tell me we were only having fun

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nämen gumman.... jag jobbar ju.

1:22 em  
Blogger Maria said...

Jaja jag kan väll inte ha koll på allt =P

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home