Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 11, 2006

Shoppande

Nu har man hunnit bli pigg igen från att komma hem från stan. 7 timmar var vi där. Gissa om jag är trött i fötterna!
Åkte till stan med inställningen att endast köpa en foundation, jag kan tala om att jag köpte en massa annat men inte det. Maria i ett nötskal? Jahaaarååå!

Så jag, Emma och Carro (fick veta att hon skulle med oxå, jättekul!) åkte till stan och var där vid halv ett. Emma var den som handlade mest, Carro och jag handlade ungefär lika mycket - och samma saker! Haha det är nog tur att vi inte går i samma skola för det hade blivit lite pinsamt, hehe. Här kommer kläderna som jag köpte.










Solglasögon från Åhlens 149 kr -- Rosa tröja från Ginatricot 99 kr
Ljust diadem från Ginatricot 99 kr
Vit långärmad tröja från H&M 98 kr
Rosa blus från H&M 149 kr



Köpte Pinky i en affär jag inte minns namnet på länge :P Det är nallen jag pratar om! Fick sötnosen för endast 15 kronor!
Halsbanet är mitt, det lånar han bara. Från H&M och kostade 29 kronor.

9 Comments:

Blogger . said...

haha, du är allt rosa du ;P

8:48 em  
Blogger . said...

Du, den där pinky var ju bara alldeles på TOK för söt!!!!! oj oj.. :) hihi
Vad roligt att du vill göra en, hihi.. Jo jag har mail, ninamaria1@hotmail.com dit är det bara att skicka då du gjort en så kan jag "hiva upp" den på bloggen :) skojjsigt! :)
Kram på dig tjejen och ha det topp!!

9:08 em  
Blogger Andreas said...

Ja, mycket rosa blir det.

10:04 em  
Blogger Maria said...

Jo jag erkänner, när jag ser något rosa kan jag inte låta bli.
Åh Johanna!! Jag såg rosa byxor! Du anar inte hur gärna jag ville köpa dem för att jävlas med dig. Men jag hade inte råd tyvärr haha

Fröken jag; Aaa jag vet hon är underbar den lilla mjukisen!
Okej det ska jag göra =) funderar på hur den ska se ut nu.

10:23 em  
Blogger Andreas said...

Jasså? Där ser man.

10:51 em  
Blogger . said...

Köper du rosa byxor säger jag upp kontakten med dig.
:)

10:55 em  
Blogger Maria said...

Flipper; Låter inte helt normalt eller? haha

Johanna; Jo.. du säger ju de =P

11:15 em  
Blogger Hemlig said...

jag har en likadan nalle fast blå!status poäng på sånt

11:24 em  
Blogger Maria said...

Åh har du!! =D De är så söta!

2:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home