Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 05, 2006

OC galen!

Åh vad jag älskar serien!
Men de (den?) som skriver måste försöka ge mig ett nervös sammanbrott!
I flera avsnitt i rad nu har jag varit orolig för Ryan och Marissas förhållande, men hittills har de klarat sig över alla hinder. Fortsätt så snäääälla?! Ni är så söta tillsammans!

Annat ikväll.. jag har skrivit på min ena roman. Den skrev jag när jag gick i åttan och nian, blev på 100A4. Hade den på tre datorer men alla krachade... man kan bara ha min otur för att sådant ska hända.
Så nu skriver jag om den några år senare, hade ingen lust tidigiare och hade då skrivit halva tvåan. Men får jag klart ettan kommer jag antagligen, förhoppningsvis vilja börja på tvåan igen =)

Nej nu måste jag sova! Upp kvart i sju imorgon..
Godnatt, sköt om er // Maria
I hate when things are simple

2 Comments:

Blogger . said...

Hihi, jo visst är han, helt galet duktig! *stolt* :)
Kramar

9:42 fm  
Blogger Maria said...

Det ska du vara :)

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home