Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 05, 2006

Mentorssamtal del 2

Heeeeemma!!!
Åh så skönt att ha det över! Som jag väntade mig så drog det över tiden. Som tur var så drog det inte över mer än en kvart (men ändå... sitta där i 35 min är lagom segt)
Så vad var det bestämt nu? Jo, Maria ska plugga sönder sitt lov. Åh så trevligt! Heja påsken!
Men men... min lärare + min mamma är en läskig kombination som alltid slutar med = Massa plugg till Maria.
Ikväll blir det OC! Maria har längtat! Den serien är helt sjukt bra. Jag och mamma är båda lika besatta så det blir en mysig kväll i soffan antar jag.
Nu lyssnar vi på skivan jag gav till henne i födeseldagspresent. Mycket bra! Gjorde den själv och den har hennes favoritartister. Alla finskar, men de är faktiskt bra. Brukar inte gilla mammas smak egentligen men kvinnor som Anna Eriksson är riktigt grymma!
Snart kommer ni nog se en liten förändring på min sida =) Gillar att leka med photoshop så vi får se hur de blir.
Ha det fint // Maria
Sinua vain