Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 05, 2006

Galna lärare


Åh vad jag fryser!
Som jag nämnde tidigare har vi friskvårdsvecka i skolan. Och då tyckte min lärare att vi skulle gå på promenad. Och Stockholm är ruskigt kallt dagar som denna!
Det snöade och blåset och var allmänt eländigt.
Men ändå vart vi tvugna att gå ut hela klassen i tåg bakom våran lärare.
Som tur var hade jag vantar, någonting som Johanna inte tänkte på som frös ordentligt.
Emma slapp undan eftersom hennes lillasyster var och tittade på våran linje med sin klass, kunde inte min syster också ha gjort det?
Enda positiva med promenaden var att vi slapp lektion. Jag har alltid tyckt att historia är jättekul. Fram till gymnasiet...
Nu ska jag hjälpa två killar i klassen att starta en blogg tillsammans! Har inte mycket hopp för dem.. väldigt oseriösa.

Ha det fint // Maria
Right here, right now

P.S Inte jag på bilden, tyckte bara att den passade in =P

4 Comments:

Blogger . said...

Hej du..
Jaa bra fråga.. jag som tycker att det alltid är nere i Stockholm man läser och hör att det är sol och bra väder.. ;) hihi
Omväxling förnöjer heter det väl!?.. :P
Håller dock tummarna för att ni får smaka på solen där nere också snart! Det finns nästan inget bättre än solsken och fint väder..
Kramar från fröken jag

1:23 em  
Blogger . said...

Och jo, Gilmore Girls är en totalt galet bra serie!!! *besatt* hehe
Kramar igen!

1:25 em  
Blogger . said...

Själv tycker jag väl kanske snarare att det är rätt underbart när det snöar.. hehe :)
Kan ju bero på att vi åker slalom osv jag och min sambo och det finns inget bättre än när det snöat då.. :)
Däremot är jag absolut emot slaskväder, det är galet irriterande och det ser så skitigt ut överallt också! För att inte tala om hur skitig bilen blir och kläderna när man är ute och leker i snön med lillprinsen.. hihi :)
Sol och snö, det är absoluta toppen! :)
Kramar

1:51 em  
Blogger . said...

Hehe, jo sommaren är allt bra härlig.. Tyvärr är jag helt hysterisk när det kommer till småkryp osv som getingar, spindlar, bremsar o.dyl så på så vis tycker jag bättre om vintern.. hehe
Nu ska jag se klart Top Model.
Kramar

9:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home