Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 27, 2006

Mammor..

Kom till köket för att äta mat och det låg något konstig på mammas tallrik. Jag pekade på maten, rynkade på näsan och sa "Usch vad är de där?"
Mamma svarar bara glatt "Det är innehållet i avokado, vill du ha?"
Okej vad i mina rörelser och tonläge fick det att låta som att jag faktiskt ville smaka?
Samma sak som att hon alltid frågar om jag vill ha räkor när vi har det hemma. Jag har tyckt illa om det i 17 år, och hon har frågat om jag vill ha i säkert 14.

4 Comments:

Blogger . said...

Hahaha, är inte det just typiskt mammor??! Min mamma är likadan och det mest "tragiska" är att jag minsann aldrig trodde jag skulle göra så, men.. det är just vad jag gör :P jag tror det är en sån där typisk "mammagrej" ;) hihi
Kram på dig

4:54 em  
Blogger Andreas said...

Maria, gå in här och kolla kommentarerna på Eff´s inlägg "pröjsa! funkar inte på svenska" läs kommentarerna där så ordnar det sig nog. jag hade en del svårigheter själv, men EFF är duktig.

6:11 em  
Blogger Andreas said...

http://www.aplaceforrobots.blogspot.com/

6:11 em  
Blogger Maria said...

Jaha du skrev här! Tack Flipper :)

6:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home