Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 26, 2006

Barnfeber

Okej jag måste skärpa mig. Nu när nyheten om barnet är ute så är jag helt sjukt pratsam. Alla jag möter berättar jag för, det är inte "Hej" som gäller utan "Jag ska få ett syskon!!"
Måste lugna ner mig, speciellt när jag bloggar för annars lär jag väll skriva om samma sak hela tiden, det vore inte särskilt kul för någon annan än mig. Sådant kan jag skriva i min egen lilla dagbok... om jag hade en sådan. Kanske borde införskaffa ett som jag döper till Tindra (om det blir en tjej. Får hon ett annat namn så kommer jag i alla fall att kalla henne för det! Min lilla söta Tindra!)
Känns inte så bra och längta till vintern men det är svårt att låta bli!
Okej nu ska jag sluta prata om lilla bebisen hela tiden.
Vad finns det mer att säga... jag vet inte! Jag är bara så himla lycklig!

5 Comments:

Blogger Andreas said...

hehe, jag ligger bara 3 platser efter dig på bloggtoppen nu ;)

5:27 em  
Blogger . said...

oh jeesus. Jag tror att någon ligger lite efter! Och det är ingen av er två iaf ;) Men wtf, who cares :)

6:02 em  
Blogger Maria said...

Haha jasså Flipper? tufft!
Haha äsch Johanna de kommer!

6:08 em  
Anonymous Anonym said...

Maria, en tanke slog mig... Tänk om det blir en pojke (jag tvivlar inte på dina krafter, men ibland kan det slå fel, hehe), då får du bara inte kalla honom Tindra! Stackars unge! haha

//Gullrumpan (hihi)

10:14 em  
Blogger Maria said...

Men nooo det är en flicka!
Jooo får kalla han för det i smyg då ;)

Jaa gullrumpa!

10:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home