Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 26, 2006

Kusin oxå!

Jo jag glömde berätta, det är inte bara syster som jag ska få. Jag ska även få en till kusin!
F som nu är 15 månader ska få en lillebror eller lillasyster (jag vet inte än vad det kommer att bli)
Så himla roligt! Men det kommer bli kaos på våra släkträffar (och vi har sånna varje gång någon fyller år)
Nu ska vi se... spår fram ett år. O som är nio då kommer säkert vara lika lugn och söt som hon är idag. L som då kommer vara sju kommer säkert vara lika galen, jättesöt men suger ut energin på än. Älskar han verkligen så jag försöker att umgås med han så mycket som möjligt.
Sen har vi F som kommer vara två år, lär springa runt och försöka komma åt allt hon får tag på.
Och sen den nya kusinen som kom igår som då kommer vara runt ett år, en till som man måste hålla koll på så att han inte får tag på någonting farligt eller hittar på annat bus som ettåringar verkar älska.
Och så två nyfödda små sötnosar, min kusin och min syster ( okej kanske inte ska vara såå säker på att det är en liten flicka men det känns ju som det..)
De lär väll inte springa runt men det blir mycket gråt och alla ska titta på dem och mysa.
Åååh vad jag längtar!

Blir det som jag tror en liten flicka så kommer jag köpa de här små sötnosarna till henne, priset är ju helt otroligt billigt!

Nu ska jag koncentrera mig på svenska ämnet, ett av de få ämnena jag faktiskt tycker om!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänk om det blir tvillingar.

3:23 em  
Blogger Maria said...

Haha det vore galet =P

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home