Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 26, 2006

OC

Men dumma program! Varför gör de så här?
Kan de inte lyssna på mig?!
1. Seth vad håller du på med? Röka gräs är fel, fel, fel. Jag trodde att du var smart så sluta med det!
2.Marissa, Ryan är en underbar kille! Johnny är inte din typ, var glad över det du har för det är inte många som får killar som Ryan!
Ja det var väll allt... ett gladare avsnitt nästa onsdag tack? *Tindrar med ögonen*
Jag antar att man är beroende om man tar serier på så stort allvar som jag gör, men det bryr jag mig inte om. Isåfall är jag stolt beroende.
Andra saker jag är beroende av...
Mandy Moore det har varit en drog länge, hon är så underbar! Ja ni vet vad jag tycker hehe
Agnes man kan inte annat än älska hennes ödmjukhet. Hon är exakt samma tjej idag som hon var för ett år sedan. Och jag älskar hennes röst!
Äppeljuice allvarligt talat, det går inte att vara utan! Min syrra klagar på mig för att jag dricker för mycket. Men en liter om dagen är väll helt okej? Bättre än kolsyra!
Chad Michael Murray det går inte att inte vara beroende av hans leende eller hans charmiga röst. Jag ska bli så bra skådis att jag får spela mot han en dag!
A girl can dream ;)
Musik jag undrar vad jag skulle göra utan det. Jag älskar att lyssna på det, dansa till det och sjunga till det. Musik är så himla viktigt.

Det var nog det som jag är mest beroende av... tufft.
Ha det fint // Maria
You came without a warning

4 Comments:

Blogger K. said...

Håller fullt ut angående OC, ser framemot ett glatt avsnitt nästa gången, nu när det är vår (här iaf)

10:12 em  
Blogger Maria said...

Aaa precis, vi får hålla tummarna!

10:17 em  
Anonymous Anonym said...

Åhh flera som är besatta av OC *ler*
Jag kan bli såå förbannad när det inte går som jag vill i serien *Grr*
Hoppas du har en bra dag.
// Jessica....

3:56 em  
Blogger Maria said...

Åh jag är inte ensam med min besatthet! Haha
Ja precis man blir tokig på dem!
Hittills har dagen varit bra, jag hoppas din också har avrit det :)

4:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home