Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 27, 2006

Trånga bussar

Hur mycket får man fylla en buss egentligen?
Den som tog mig hem från skolan var så full att den knappt kom upp för backen. Jag bara väntade på att den skulle börja rulla bakåt, vilket som tur var aldrig hände.
Jag hade tur och fick sittplats. Men min kompis G fick trängas med sin stora väska och de andra passagerarna.
Vi hade en livlig diskussion om vem som hade det bäst imorgon.
Hon som börjar halv nio men slutar tio eller jag som börjar klockan elva men slutar först tjugo i tre.
Jag tyckte att jag hade det bäst eftersom sovmorgon är underbart och jag ändå inte har någonting att skynda mig hem till. Hon tycker att det är skönt att ha hela dagen ledigt sen.
Kanske var det tur att det var just hon som började tidigt och jag sist?
Jag vet inte, vi kom i alla fall inte fram till vem som hade det bäst.

På lördag ska jag till stan med Joh.. hur ska jag lyckas låta bli att köpa alla underbara kläder som jag vill ha? Someone, give me strength

Nu är ballerinan hungrig, sköt om er // Maria
Lift me up so I can see

2 Comments:

Blogger . said...

Oroa dig inte. Jag slår dig mer än gärna på fingrarna när dom blir för pillriga ^^

5:24 em  
Blogger Maria said...

Haha okej låter bra :P

6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home