Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 26, 2006

Tiden går fort

Det slog mig först imorse hur snart det är sommarlov.
Det är maj snart... maj!
Ungefär en månad kvar till skolavslutningen, helt underbart sjukt vad tiden går fort.
Jag tänkte bara "nu är det vår" och då är det väll ändå långt kvar till sommarlovet?
Det jag inte tänkte på var hur sent våren kom.
Min sommar kommer nog bli ganska tråkig till en början. Massa jobb bara.
Fast jag behöver pengar om jag ska kunna åka med till Bulgarien sommar 2007.
Sen ska jag som vanligt till Finland också. Det är skönt att vara där, bara det inte blir för länge.
Med pappa, syster och pappas sambo ska jag till Gotland, det kan däremot bli kul!
Hoppas på att det finns hästar i närheten så att jag kan tjata till mig att få rida. Kommer i alla fall packa ner ridkläderna, alltid redo!
Hoppas att pappa tar med bärbara datorn också så att man kan blogga lite ;)
Nu ska jag koncentrera mig på historian.

1 Comments:

Blogger . said...

Hallo tjejen!
Tack för din gulliga kommentar om att jag inte behöver oroa mig att jag ska skriva nonsens :) Det värmde att läsa!
Insåg just att jag totalt missat att du är en "hästtjej" och nu när jag förstod att så var fallet så vart jag riktigt glad! Jag har faktiskt hållit på med hästar större delen av mitt liv, nu är det dock tyvärr flera år sen jag red sist men längtan efter att få rida är enorm och hästar kommer absolut alltid vara mitt favoritdjur! Har planerat att skaffa egen häst när vi flyttar till hus!!! Det är ett måste för mig..:) hihi
Ta hand om dig nu och ha en toppendag! Kramar från lilla fröken jag

10:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home