Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 27, 2006

Fuskande

Jag är emot fusk, det är orättvist att vissa ska få bättre betyg än andra pga det.
Inge kul om man själv pluggat massa och så kommer någon annan med en lite lapp, lyckas, och så har personen samma betyg.
Jag själv kan inte fuska, det skulle synas och jag är för feg för att göra någonting sådant.

Idag var det prov för dem som inte fixade organisation&ledarskaps provet. De fick sitta i ett rum utan lärare och göra det. Om det skedde fusk? Definitivt.
Fast jag är inte sur, fick själv bara G efter att inte pluggat alls, hade tur.
Så nu får vi se hur det gick för våran lilla Joh som hade det provet. Om hon fuskade? Det får ni fråga henne, jag vet vad jag tror men jag vet inte om jag har rätt.

Snart är min rast slut, ha det bra //Maria
Can you feel me cuz I feel you

3 Comments:

Blogger . said...

Jag skulle aaaaaldrig :O

2:37 em  
Blogger Maria said...

Vi säger så flickan, säger så ;)

2:39 em  
Blogger . said...

Jo det var skönt att det gick så bra.. Man blir rätt uppjagad och orolig, vilket sig bör eftersom det är ens lilla barn och man såklart inte vill att något ont ska hända ens "egna" liksom :)
Hihi, jo men jag tyckte du hade så rätt i det du skrev så jag var som tvungen att skriva det ju :) Håller verkligen med om att städning faktiskt kan bli roligt om man har rätt musik som spelas under tiden man gör allt sånt där trist..
Massor av kramar, ta hand om dig!

3:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home